مشتری‌مداری

ارائه بهترین خدمات و محصولات به مشتریان از اولویت‌های شرکت دیاکوپارس است. واحدهای مختلف شرکت در کسب رضایت مشتریان و مدیریت بهینه توزیع محصولات و خدمات در ایران و کشورهای دیگر تلاش می‌کنند. ارتقای کیفیت پوشش‌ها نیز همیشه در حال بررسی و پیشبرد است.

ما خود را موظف می‌دانیم تا در تمام مراحل مشاوره و فروش، برای مشتریان داخلی خارجی خود بهترین و بیشترین امکانات را فراهم آورده و به تمامی پرسش‌ها پاسخ صحیح و مناسب ارائه دهیم. به همین دلیل کارشناسان دیاکوپارس همیشه آماده همراهی با شما هستند:

پشتیبانی: كارشناسان ما همیشه در کنار مشتریان خود هستند. موفقیت در انجام کار و کیفیت نهایی رنگ و پوشش، ترکیبی از مهارت استادکار و دانش دیاکوپارس است.

مشاوره: کارشناسان شرکت به همه راه‌حل‌هایی که به محصولات پوششی مرتبط باشد آگاه هستند و بهترین و مناسب‌ترین پوشش را با توجه به شرایط مشتریان پیشنهاد می‌دهند. مشاوران در تمام مراحل پروژه‌های بزرگ و کوچک در کنار مشتریان هستند و پیشرفت امور و نتایج را پیگیری می‌کنند تا نتایج با استانداردهای تعریف شده برای هر محصول کاملا مطابقت داشته باشند و پوشش نهایی با کیفیت مناسب و در بهترین شکل ارائه شود.

ارائه راهكار: اگر در روند انجام کار مشکلی به وجود آید، توانمندی کارشناسان دیاکوپارس به کمک می‌آید تا راه‌حل مناسب شناسایی شود. ارائه راهکار مبتنی بر اعتماد و همدلی از اصول اولیه اخلاقی در دیاکوپارس است.

ارتباطات: کارشناسان ما از یک سو نمایندگان شرکت در پروژه‌ها هستند و از سوی دیگر نماینده نیازهای مشتریان در داخل شرکت و در هر شرایطی جلب رضایت مشتری را در اولویت کارهای خود قرار می‌دهند.

خلاقیت: کارشناسان دیاکوپارس با درک نیاز مشتریان و مطرح کردن آن نیازها با واحد آزمایشگاه در پی یافتن راه‌حل‌های خلاقانه جهت حل مشکلات و ارائه راهکارهای جدید هستند. به این ترتیب یک فرایند مبتنی بر خلاقیت در تمامی امور در جریان است.

پیمایش به بالا

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

فیلتر محصولات

پوشش های آلکیدی
پوشش های آلکیدی
رنگ های اپوکسی
رنگ های اپوکسی
سایر محصولات صنعتی و محافظتی
سایر محصولات صنعتی و محافظتی

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.